سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

واشنگتن‌: مردی که به تنهایی در خانه‌ای بسیار بزرگ زندگی می‌کرد، پس از بازگشت به خانه جوانی را مشاهده کرد که در تختخوابش به خواب رفته بود. او با پلیس تماس گرفت و ماموران جوان بی‌خانمان را دستگیرکردند.

گفتنی است این سارق از بین 10 اتاق خانه، اتاقی را انتخاب کرده بود که به صاحبخانه تعلق داشت و لباسی را به تن کرده بود که صاحبخانه همیشه هنگام خوابیدن می‌پوشید.

سارق پس از دستگیری به پلیس گفت: ابتدا با انگیزه سرقت به این خانه آمدم اما زمانی که بزرگی این خانه را دیدم تصمیم گرفتم با صاحبش صحبت کنم تا به عنوان پیشخدمت مشغول به کار شوم. البته چند دقیقه بعد، از شدت خستگی به خواب رفتم.

حساسیت به صدا

برلین: به زمین کوبیدن پا موجب شد که مردی روانه زندان شود. ماجرا از این قرار بود که این مرد در آپارتمان مسکونی‌اش در حال استراحت بود که صدای به زمین کوبیده‌شدن پا، او را از خواب بیدار کرد. او برای اینکه ببیند ماجرا از چه قرار است از خانه بیرون رفت و همسایه‌اش را دید که برای جدا شدن برف از کفش‌هایش، آنها را به زمین می‌کوبد.

این مرد که از خواب پریده بود و به شدت عصبانی به نظر می‌رسید از همسایه‌اش خواست این کار را متوقف کند اما او بی‌توجهی کرد و به این ترتیب مرد میانسال و حساس به صدا به خانه بازگشت و در حالی که یک تفنگ شکاری در دست داشت مقابل همسایه‌اش ایستاد و او را هدف قرار داد. البته پلیس به‌موقع در محل حاضر شد و این مرد را به مرکز پلیس منتقل کرد. گفتنی است او اعتراف کرده که قصد داشته به همسایه‌اش شلیک کند.

در جست‌وجوی مشکل

مینه‌سوتا: در شرایطی که همه تلاش می‌کنند زندگی آرام و بدون مشکلی را برای خودشان فراهم کنند، مردی میانسال برای اینکه در زندگی‌اش مشکل داشته باشد، دست به اقدام عجیبی زد.

او به یکی از همکارانش گفت که می‌خواهد برای خودش دردسر ایجاد کند و در یک چشم بر هم زدن چوب بیس‌بال را از کمد برداشت و با آخرین قدرت آن را به تلویزیون اداره کوبید. او چندین بار این عمل را تکرار کرد تا تلویزیون خرد شد. در این بین همکارانش هم موفق نشدند او را از  این خرابکاری بازدارند.

این مرد در اداره پلیس به خبرنگاران گفت که زندگی‌اش خیلی یکنواخت شده بود و برای همین تصمیم گرفت با ایجاد یک دردسر بزرگ برای خودش تنوع ایجاد کند. البته پلیس قصد دارد روی این مرد مطالعات روانشناسی انجام دهد زیرا اقدامی که او انجام داده به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد.

خرید با تلفن همراه

نیویورک: پژوهش‌ها نشان می‌دهدکه تعداد  قابل توجهی از مردم در آستانه تعطیلات از تلفن همراهشان برای خرید استفاده کرده‌اند. بنا بر این پژوهش‌ها، شمار زیادی از مشتریان فروشگاه‌ها به جای اینکه در ترافیک شخصا به فروشگاه‌ها مراجعه کنند به وسیله تلفن همراهشان وارد پایگاه اینترنتی فروشگاه شده و پس از مشاهده اجناس دلخواه‌شان آنها را به وسیله اینترنت سفارش داده و خریداری کرده‌اند.

گفتنی است کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که تا سال 2014 حدود 6 هزار میلیارد خرید اینترنتی با تلفن همراه انجام خواهد شد و به همین دلیل تولید‌کنندگان گوشی‌های تلفن همراه در صدد تولید گوشی‌هایی هستند که امکانات بیشتری برای خرید و انتخاب کالاها داشته باشند. در این بین فروشگاه‌ها هم امکانات زیادی را برای خرید اینترنتی با تلفن همراه در نظر گرفته و جوایزی نیز اهدا می‌کنند.

کد خبر 99355

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز